Sheyda canım beta değerin hiç önemli değil adet günüm 1 gün geciktiğindeki sonucum 3962ydi. Etrafımdaki herkes ikiz gecelik çok yüksek dedi ama tekil gebelik var. Sağlıklı olsun da ikiz tekil mühim değil inan rabbim isteyen herkese nasip etsin aratmadan çünkü tedavi süreci aşaması çok zor yıpratıcı