pamuk32 Sheyda adet günü 97 ydi. Alakası yok bence ilk betayla canm.. beta düşük olup ikiz olan da var yüksek olanda…
mlsmrtgl Sheyda adet günümde değerim 7 idi ve ikizleri . Geç döllenme olmustu bence değer ile ilgisi yok . Usg en kesini .
Sheyda pamuk32 bilmiyorum benim tüp bebek ikiz kondu bu defa acaba ıkız olarak tutunmusmudur 😊 beta bugun 608 cıktı bi önceki transferinde yıne ıkı tan konmustu degerım 153 cıkmıstı ve ozaman tekil gebelik olmustı ama 7. Haftasında düştü
Elif1613 Sheyda inşallah hayirlisi olur canım gözün aydın sağlıkla gelsin inşallah benim 6 haftadayken kese kalp atışı var dendi dünden 8 haftalıkken gttim tek yumurta ikizi olduğunu öğrendim 😊
YagmrK Sheyda benimde transferden 7 gün sonra 251 çıkmıştı değerlerim de tek gebelik gibi iki katı olarak arttı ama ikizdi
Elif1613 Sheyda benim bı oğlum bir kızım var 3.gebeligime hamileyim onlarında ikiz olduğunu öğrendim norml yolla oldu canım