Ecmelbeyza aynen canım ben regl olacağım gün ertesi günü çok sancı çektim korktum lavaboya gittim hep adet oldum diye, hala ağrım oluyor o normal ve emin ol o ağrın psikolojik te olabilir, doktor sana kimyasal olabilir dediği için, içini ferah tut lütfen bişey olmayacaksa Bile bu stresle ya sana ya bebişe bişi olacak, şöyle düşün herşey olacağına varır gidecekse ne yaparsan yap gider ama kalacaksa kalır herşey rabbime bağlı duanı et sen