Merve1806 Kızlar ikili takımlardan istiyorum şöyle göğüs kısmı oturtmalı 75 kg ım acaba olur mu ki onlar dar mı gelir giydiğiniz takımlar var mı yardımcı olur musunuz nerden aldınız
Pamuk94 Merve1806 ben defaktodan almistim göğüs alti lastikli bnce cok hos tatli duruyo giyebilirsiniz yani kiloyu sorun etme canm hamilesin sonucta 🤰
rose90 Merve1806 o şekilde oturtmalı göğüs kısmını çok ortaya çıkarıyor göğüslerde malum bu süreçte büyüyor 57 kiloyum ama ben rahatsız oluyorum daha salaş şeyler hem tesettüre uygun hem daha rahat gibi
Merve_12 Merve1806 Google lamelif giyim yaz o sayfaya bak bence ben hep ordan alıyorum 2li takımları ve fiyatları çok uygun çok alışveriş yaptım ordan hiç sorun yaşamadım☺️
ikrasmom Canım ben giyiyorum. Gögüs altı oturtmalı değil ama baya salaş. Benimkinin üstü 38 altı 44 ama 😂 Öbür türlü olmuyor yani pek rahat edemeyebilirsin normal kesim olsuğu için 😏
Aysenursgr Ben henüz yeni hamileyim göbeğim vs çıkmadı ama evlendikden sonra 10 kilo aldım kilolu hamile kaldım. Terzi dükkanının elbiseleri ve 2 li takımları inanılmaz rahat tavsiye ediyorum