Nezosikra Saglikanne https://imgyukle.com/i/CEKo1R https://imgyukle.com/i/CEKkac https://imgyukle.com/i/CEKEfe bide bana bakarmisiniz lütfen 🙏🙏😊
Anne-olmak2 Dern evet çok şükür Allah çok güzel nimetler veriyor isteyen herkese rabbim nasip etsin inşallah Allah ın hazinesi boldur sabırla istemek gerek
eayd1n Anne-olmak2 Doktor da geçen hafta kız dedi☺️ Ama emin olmak için yine de detaylı ultrasonu beklemek de fayda var, büyük ihtimal kızdır☺️
Buseersoy Anne-olmak2 saol kuzum iki doktor kız dedi umarım değişmez bi oğlum var sanki değişir diye korkuyorum