Busraaltinay Hafta ikiz benek bekliyorum bu haftalarda olup ikiz hamile olan anneler bi dertleşsek 🧡🧡☺️🧿🧿**cinsiyetleri öğrendiniz mi ** 🧿😇
ikizannesi2985 Busraaltinay 12+6 dan selamlar🌸 ben de ikiz bekliyorum☺️ Pazartesi cinsiyet öğrendik biz. Kesin olmasa da doktor söyledi. Bi kız bi erkek💛sizin cinsiyet belli mi?
melindam Busraaltinay Aramıza Hoşgeldin Yeni Anne ☺️Ben Doğum Yaptım Ama Hala Buralarda Takılıyorum 😂
Yagmurahmet16 Busraaltinay Aramiza hoşgeldin canim 17 haftaligiz bir kiz bir erkek cift yumurta ikizlerimi bekliyorum 😊
turunculuanne 13 haftada değilim ama aramıza hoş geldin ve hayırlı olsun 🤗 kucağına almak da nasip olsun ikizlerini sağlıkla 🤗🧡
Busraaltinay ikizannesi2985 benim tek yumurtalar 🧡🧿 başta kız gibi dedi geçen gün de erkek dedi bilmiyorum değişir mi daha 🙊🧡🧡
Busraaltinay Sym1 ah maşallah bizde o haftalara gelsek artık diye çok dua ediyorum 🙏🏻🧡🧡 yaa sağ sağlim gelsin prensesssler☘️☘️🥰🥰 bu süreçte hiç kanamanız oldu mu acaba
Busraaltinay Senem- sağ sağlim sağlıkla kavuşursunuz inşallah 🙏🏻🧡🧡 ikiz annesi olmak çok heyecan verici . İnşallah biz de sağ sağlim geçiririz haftalarımızı. 🙏🏻 Acaba kanama yaşadınız mı hiç
Busraaltinay brcbykklc Allahım en hayırlı zamanda kavuşursunuz inşallah . Dualarım sizinle 🙏🏻🧡 tek yumurta mı bebekleriniz 🧡☺️🧿🧿
Twinksmom brcbykklc Aynıyız 😴 Ben olabildiğince yatmaya çalışıyorum inşallah zamanında gelir bebeklerimiz
Busraaltinay melindam ay Maşallah. Darısı bizimde başımıza olsun inşallah bizde sağ sağlim doğuralım 🧡☺️
Sym1 Busraaltinay gelirsin canım inşallah hiç merak etme zaman öyle hızlk geçiyor ki nasıl geldim diyorsun valla ben suan nasıl geldim bu haftalara diyorum ☺️ Kanamam oldu benim 14.haftada bir bebeğimin plesantası aşağı yerleşmişti o yüzden ondan sonda fitil kullanmaya başladım çok şükür olmadı sadece dikkat ediyorum iş yapmıyorum pek ayakta kalmıyorum yürüyüş yapmıyorum elimden geldiğince zaten ikiz olduğu için iki kere düşünüyorsun ☺️
Zeynep_cagdas Ya benim bi sorum olacak, ikiz olduğunu nasıl öğrendiniz? Yani ilk keseyi görmeye gittiğinizde falan çift kese mi vardı? Çok merak ediyorum 😍🙈
Busraaltinay Zeynep_cagdas 😍 ben 5+2 de gittim ilk kese var ama bebek yok dedi doktor . Bi hafta sonra gel bebeği göremezsek o zaman konuşmamız gerekenler olabilir dedi. Ben çok korktum . 6+3 de başka doktora gittim ona gidemedim korkumdan 😬 ağlayarak girdim içeri kese varmış ama bebeği göremediler diye . Doktor baktı resmen kahkaha attı. Ben dondum kaldım yani bebek var anladım ama bu gülmek neden 😄 burda iki tane var annesi boşuna Korkutmuşlar seni dedi. Ben şok 🤣tek yumurta ikizleri benimkiler tek kese içindeler yani 🙏🏻🥰 ama bu hayattaki en büyük hayalim di diyebilirim. Hep ikiz ikiz diye dua ettm rabbim de nasip etti 🧡🙏🏻 Siz de çok isterseniz olaaar bence 😍🥰🥰🥰😊
Zeynep_cagdas Busraaltinay evet ben de istiyorum keseyi gördük ama henüz bebek için erken dedi doktor, iki hafta sonrasına çağırdı 😍 belki bana da kısmet olur💞💞 rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🤲🏻
Mervenurcivelek Busraaltinay aranızda bende yeni katıldım. Ve sizinle aynı şeyleri yaşadım 😊 2 kese var ama dolu değil dedi dr. Pazartesi nasipse kontrol için gidecegim tekrar insaalalh hayırlı haberler olur. Bugünde kanamam oldu biraz tedirginlik söz konusu tabi yaşayanlar varsa t3ctubelerinden yararlanabiliriz 😊
Busraaltinay Zeynep_cagdas hadi inşallah 🙏🏻🥰 aileniz de var mı. Doktora sormadım ama ikiz genin anneden geldiğini okudum bi kaç yerde 🧡🙏🏻🥰