Arinna Zhl06 Ben ilk 3 ay kullandım. Sonra sana kalmış dedi doktor. Haftada iki tane falan içebilirsin demişti. Bende öyle hafta da iki veya bir kez attım 3. Dönemde tamamen bıraktım
Eemmyy zezeynep D witamini kullandım en başından beri, 10 gün önce kontrolümde de kalsiyum werdi onu kullanıyorum şimdi. D witamini de war içinde
Mervenur_kcbs Benim folikasit değerlerim çok iyiydi fakat yinede kullandım bebeğin kemik gelişimine faydası var 🌸 kullanmak yararlı
Eemmyy zezeynep yaa ne güzel maşallah 😊 Bizim henüz belli değil, temmuzun 2si gibi gitçem bakalım belli olur inşallah☺️
Eemmyy zezeynep yok canım sorabilirsin sorun değil☺️ Yaptırmadım ikili üçlü testleri, ben kararsızdım eşimde istemedi. En ufak bişey olsa kafana takarsın 9 ay geçmez yıpranırsın diyor. Normalde de küçük şeyleri bile takarım o yüzden