17 saaat süren ve sonunda mükemmel bir varlığa sahip olmanın gurubu yasıyorum elhamdülillah… 11 hazıran persembe gunu konrolum vardı 40+4 olmustum artık ne uyuyobılıyordum ne yuruyebılıyordum her hareketim kısıtlanmıstı artık tükenmiştim Artık doktoruma alın lutfen bebegı artık dayanıcak gucum kalmadı dedım tamam sabah 5de hastaneye yat orada sana lablet koysunlar dogumu baslatalım dedi dunyalar bnm olmustu… Neyse sabah 5de yattım alttan boyle ip gibi bırsey ucu da tablet seklinde koydular ve sancılarım yavas yavas baslamıstı sabah 9a dogru ıyı gidiyordu takiiii 5bucuk santim acılmaya kadar oglen en son saat 12de baktıkları zaman 5bucuk santımdı ve aksam 6a kadar oyle kaldı ve bıtmıstım artık yalvarırım sezeryan olucam dayanıcak gucum kalmadı dedım doktorum epidural le normal yapalım zaten yarısını bitirdik dedi((bu arada Denizlide ilk ve tek doğal doğum Dr Nuray aydına gidiyorum asla sezeryan dan yana deıl)) neyse taktık bana epidural tam 1bucuk saat uyudum guzelce dinlendim sonra suyumu acalım dedi doktorum actık saat oldu aksam 8 oldu acılmam 6cm 7 cm derken 8 epidural in etkisi yavas yavas bitiyor yalvarıyorum artık.. bu arada benim yanımda dogum koçum ve ebemide getirdi doktorum sureklı masalar pilates topları mumlar muzıkler neler neler yapmalarına ramen benım dogum korkularımı asla yenemedik 2 kızımda devlet hastahanesinde dogdu ve cok psikolojimi bozmuslardı orada bunu yenemedıgım İcin vbu cokkk zor oldu bnm için sancı geliyordu ama ben reddediyorum bıtmıstım artık 2.dozu yapalım dedim olmaz dedi doktorum onu yaparsam senın dogum gece 2e 3e kalır hadı dogum haneye dedi ve beklenen an geldi ıkınmaya ama ben de guc mecel yoktu artık hadı bası geldı guzel ıkınırsan 2 kerede alıcam bebegı dedi ve ben 5 ıkınmada bal oglumu kucagıma aldım ten tene temas saat 10nu 5 gece mucizeyı yatırdılar gögsüme 35 yasındayım. Ve 3.çü gebelıgımdı ama 2 kızımda da kendi sancımla dogum yaptığım için daha kolaydı sunni sancı beni mahvetti ama deydi mı deydi sukur.. Hiç dikişim yok normal dogum la 51cm 4kılo 380 gram pehlivan gıbı bır bal oğluşum oldu yanında sımdı okadar guzelkı bakmaya doyamıyorum Rabbım o yollarda kimseyi eylemesin ınsallah guzel hamiş anneler sorularınız olursa cvplarım hakkınızı helal edin hepinizi Rabbım bır avazda kurtarsın ınsallah