32+ 3 haftalığım nekadar nemlendirici ve yağ sürmeme rağmen çatlaklarım oluştu iki. Gündür aşırı şekilde kaşıntı var dayanılacak gibi değil nefesim kesiliyo resmen doktorumu aradım karaciğerden kaynaklı olabilir gel test yapalım dedi bu durumda olanlar varmı