33+5 haftalığız yaklaşık 3-4 haftadır enfeksiyonum var bi sürü ilaç kullandım . Antibiyotik fitil vs geçmedi
şimdi tekrar bi fitil verdi doktor
ama erken doğuma sebep oluyor enfeksiyon dedi
bu durumu yaşayan var mı ? Ya da enfeksiyon yüzünden erken doğuran .?