Canım aynı sıkıntı bendede var bugün gittim betam 469 çıktı, 700 küsür olması gerekiyordu. Sırt ağrım yok ama bel ve sol kasığımda cok ağrım var. Daha önce dış gebelik geçirdim. Doktorda dış gebelikten şüpheleniyor. Haftana göre değerin düşük çıkmış. İnşallah seninkide dış gebelik değildir. Geç döllenme olması için dua edelim🙏🏼🙁