Çok az Karbonat sürüyorum birde sirke ve tuzlu su ile gargara yapıyorum öyle öyle 39 uncu haftaya geldik ama şimdiki tecrübem olsaydı 4-6 aylardaki tedaviyi olurdum çünkü dişlere iniyor son haftalarda canım uzatmayayım 🤣 birde paradontaksı önerenler olmuştu geçmiş olsun