prensleriminannesii Kızlar bugün kontrolüm vardı sabahta ağrım bardı hafif adet olcak gibi gelince doktora söyledim nst aldı sancı 100 lerde çıktı doktor göndermiyor içeri aldı 😔 Daha 32+3 olduk 2300 gr 😔 Sancıları durdurmaya çalışacak doktor böyle olup ağrıları duran oldu mu 😔😔
sevincmaltepe prensleriminannesii ben ✋🏻 33. Haftamda düzenli sancılarım çıktı yatışım yapıldı 2 gün boyunca 6 şişe serum ve torba torba ilaçla durdurdular şu an 34+3 olduk şimdilik iyiyiz şükür 🙏🏻
Tugraninannesi prensleriminannesii çok erken miş daha umarım normale döner ben 36+5 haftalığım ultrason da 37+5 çıkıyor nerdeyse 38 hala tık yok
Zeytin Ben 35 haftalık hamileyim bugün benim de nst de ağrılarım çıktı tabi çok şiddetli değil. Magnezyumu günde 2defa kullanacağım artık. Doktor Yürümek, fazla hareket etmek, seyehat yok dedi
prensleriminannesii 😔😔 inşallah erken olmaz doktor ciğer geliştirici iğne filan yaptı her ihtimale karşı 😔
1erkekannesi prensleriminannesii 33.haftamda aynı şeyleri yaşadım canım ama durdurdular şükür 35teyim şuan sıkıntı yok
prensleriminannesii 1erkekannesi inşallah benimde durur canımilaç veriyorlar etkisi geçince gene başlıyor