Kızlar 26+4 haftalık hamileyim bugün pijamamın ağ kısmında ıslaklık hissettim bir anda mı oldu yoksa ayağa kalkınca mı hissettim anlamadığım için doktora gittim. Doktor yoktu ama ebe hemen kontrol etti önce su geliyor mu diye alttan baktı 1 2 dk yok dedi sonra bebeğin kalp atışlarına baktı iyi dedi nst bağladı sancı yok dedi. Doktorum hastaneye yat istersen takibini yapalım dedi ama hiç bi belirti yok demişlerdi o sebeple eve geldim sabah hemen 9da gidicem ilk hastası olarak. Şimdi uyuyamıyorum belirtiler olmasa da acaba su muydu o diye..