kzmglnuray Bende de akıyor 24 haftadan beri şuan 33 oldum. Korkup doktora sormuştum. O da normal bebeğe hazırlık yapıyor dedi elleyip sıkma demişti bana kaşıma da yara olur dedi. Sonra göğüs pedi aldım çok rahat ettim çünkü iç çamaşırlarım mahvoluyordu. Kaşıntısını da engelledi hem şuan çok rahatım.