umay60 benim dediğin gibi oldu ilk ögrendiğimde nabız baya hızlı atıyordu kalbim duracak gibi özellikle uzanınca cok siddetleniyordu ama her zaman degil aralıklarla günde bir defa ya oluyor ya olmuyordu hamileliğim ilerledikce dahada sıklastı damarlarımın atısını herkes görebiliyordu ve buda kalbimizin iki kişi için kan pompalamasından kaynaklı :)