Emine55 ipeksfr hayır direk düşüyor bence doktor göremediğinden bir sürü bayanlar yazıyor diğer doktora gidip görmüşler bide şuna kaç haftalık tm
Emine55 ipeksfr hım 5 hafta henüz olmamışsın gemde baya yüksek çıkmış canım sen başka doktora git kesin var merak etme
FuatTataroglu ipeksfr hmde cok oldu hep bebegi dusurdum sandm en baslarda norml oluyoms ama kanama veya lekelenme olursa hemen doktora gt
FuatTataroglu ipeksfr cok normal canm benmde oyle oluyodu arada yne griyo bugun doktora gttm kontrole kanama kahverengi leke olmadigi surece korkma hc dedi