Kızlar merhaba 🙄 30.haftaya girdim bugün aynada göbeğimde çatlakları farkettim. Kırmızı kırmızı çizgiler 😡 4.aydan beri düzenli badem yağı, bebek yağı, kantoron yağı kullanıyordum. Neden böyle oldu anlayamadım. Son ay da çatlama oluyor diye duymuştum ama benimki erken mi başladı Sizde durumlar nasıl ? Daha fazla çatlamaması için önerileriniz var mı ? Bu arada şuana kadar 4 kilo aldım.