kızlar 35+4 haftaligim 2 gündür el ve ayak parmaklarınm da kasinti var kasidikca karşıyasim geliyor. Kasiyinca minik.minik kabarcıklar oluyir sonra geçiyor. Ama sürekli bir kasinti yok arada oluyor gün içinde. Doktoruma sordum karaciğerde sıkıntı olabilir hemen test yapalım dedi ve sonuçlarım gayet iyi onunla alakalı değilmiş. Sadece idrar yollarinda sıkıntı çıktı tek kullanımlık bir ilaç verdi. Ama yine ara ara kaşınıyorum böyle birsey yaşayan var mı tahlilleri temiz çıkıp kasinmaya devam eden . Neler yaptınız nasil rahatlatabilirim bu durumu