Kızlar öncelikle sezeryan hiç de korkulacak bir şey değil kesinlikle tavsiye ederim. Öyle yerinden kalkamama çocuğunu kucağına alamama gibi bir şey yok ilk gün yürümesi zor sonrası rahat dikişler zaten yapıştırma hiç iz sorunu olacak bir yerde değil. Spinal anestezi de en rahatı 0 his 0 acı pratik bir yöntem. Ben oğlumu suyu azaldığı için 37 haftada doğurmak zorunda kaldım. Normal doğuma elverişli değilmiş çatım spinale karar verdik. Çok rahat keyifli bir doğumum oldu, oğlum 3 kilo 100 gram doğdu. İlk kalkışta acı oldu sonrasında dayanılmayacak bir acı olmadı hemen gazım da çıktı rahatladım. Oğlumu da hemen emzirdim her şey yolunda çok şükür sizlere de aynı rahatlık nasip olur inşallah