Babyveannesi merhabalar bizde bi kaç gün önce aldık 😊 henüz kullanmadık tabi Ağustosta inşallah 🤲🏻 Bende post açmıştım buna uyku seti mi nevresim takımımı diye sağolsun yardımcı olanlar oldu kullananda baya varmış 😃 uyku seti bu boyutlarda olmaz dediler kiii uyku seti beşiğide küçültebilir. Yan korumalığada ihtiyacı yok. Ben nevresim takımı bakacağım. Eğer bu boyutlarda nevresim takımı bulmazsam terziye diktireceğim 😊 sağlıkla kullanın inşallah