Gulsum2134 Arkadaşlar 10 hafta 3 günlük hamileyim göbeğim hala dümdüz sizce yüz üstü yatmak zarar lı olur mu çünkü başla pozisyon rahat edemiyorum da
OktayMeltemSahin Gulsum2134 3.aydan sonra kesinlikle yatılmaması öneriliyor doktorunuzla bir konusun bunun için hamile yastıkları var ya da bacak aranıza yastık alarak yan yatış pozisyonuna alıştırabilirsiniz kendinizi.