Hapyfamily teşekkür ederim😊Doktorların evet vakalar bu binada demesini zaten beklemıyorum ben demezler yanı hasta kaybedeceklerını bılıyorlar bence.ama vardı vakalar dıyorum ya kldıkları kata kadar bılıyordum hatta o acil girişinde doktor hemşire çalışanların girmesi yasaktı başka kapıdan giriyordu onlar.Memorialda gebelere özel giriş var dıye oraya geçmek istedim doktorum dediki orada gebe vakalarda oldu değişen bir durum yok telaş yapma dedi ondan değiştirmedim.Şu anda zaten yok diye biliyorum em son yoktu yeni gelmediyse