Anne23 Merveeymenharman 38+2 yiz bizde. Vajinada ağrı batma var yürürken yatarken çok ağrıyor. Doğursakta rahatlasak 😂
Irem_duz Ben tam 38 haftalik gebeyim . Bacagimin popom hep agriyo . Yuruyemiyrm oturamiyrm bebisde bi tarafda toplaniyo
Anne23 Irem_duz benimde aynı yaa yatarken sağa sola dönerken seninde batıyormu kemiklerin. en dayanamadığım o 😭
Anne23 Irem_duz yalnız değilmişim demek :) aynıyız valla doktora sordugumda bebek kanala baskı yapmaya başladıgı için kemiklerim genişliyormuş ondan ağrıyor dedi inşallah bu çektiğimiz agrılar biran önce kavuşmak içindir :)