irembozcalar Ben yakın zamanda Konyaya taşınacağım doğum için şehir hastanesini önerir misiniz giden memnun kalan var mı 🌸
aysehifa4 irembozcalar Bende Konya’dayım canım hamileliğim boyunca Ali Berivanlı kadın doğum hastanesi meram eğitim araştırmaya gittim ama arkadaşın dediği gibi devletler sıkıntı Medicanaya başladım Nil Okur doktorum çok memnunum
Kevserr42 irembozcalar 2. Gebeligim cnm ikisinde de araştırma gittum kontrol için ilçede oturdugum için ilk dogumda ilce hastanesindn 15 temmuz sevk ettiler orda dogum yaptim şuan 39+2 ve arastirmada dogum yapmk istiyorum bana göre aşırı ilgileniyorlar
Yvzslm irembozcalar ben devlete gitmiyorum çok sıkıntılı devlet hastanesi hele ilk doğum olacak ise. özele gidiyorum. Akademi hastanesinde Alanur Güvene gidiyorum
Fatmanz1erva2 irembozcalar selçuk tıp fakultesine gidiyorum cnm memnunum hicalar ozel bakiyor ben hicaya gidiyorum ozel muayneye