Prenses23 Merhaba arkadaşlar, burayı ilk kez kullanıyorum. İki kez üst üste boş gebelik yaşadım. Genetik testlerimizi yeni yaptırdık.. İki kez yaşayan var mi, sebebi neydi ve nasıl bir tedavi gördünüz öğrenebilir miyim 😒
Mom36 Prenses23 canim ben sey diye duymustum dogruluk payi nedir bilmiyorum ama yapisi bozuk spermler genelde boş gebeliğe ve sebep oluyormuş bi araştir istersen . Birde esinin sperm testinde filn bir sorun çiktimi ? Spermlerle alakali olabilir bu
Guul Prenses23 benimde başıma geldi. Yapisi bozuk spermler yüzünden olabiliyor. Eşiniz test yaptirsin mutlaka. Yani hamile kalabiliyorum dogal yollardan fakat korkuyorum budami boş diye. O yuzden tüp bebeğe gectik
Gokilay07 Prenses23 boş gebelik belirtileri varmi acaba ben 5+6 da keseyi gördüm bebek gözükmedi şuan 7+1iz çarşamba günü kontrol var ve korkuyorum boş gebelik olur diye bu arada inşallah sende bebisine kavuşursun 🙏
Tuqceee33 Prenses23 bende boş gebelikte kürtaj oldum. Sperm testi yaptılar eşime sorun yok, banada genetik test bende kan pıhtılaşması çıktı. DNA hasarı özel bir test mi? Sperm mi isteniyo kan mı? Artık çok yorulduk hiç olmamasına alışmışken birde böyle sorunlar çıktı Rabbim yüzümüzü güldürsün inşallah🤲🏻
Prenses23 Mom36 sperm testi çok güzel cıktı, doktor bu sonuçlar çok iyi dedi. Ama birde sperm dna hasarı varmış. Sperm değerleri güzel cıksa bile DNA hasarı varsa sağlıklı devam etmezmiş. O yüzden dna hasarı testi için randevu aldık bu hfta sonuna
Prenses23 Guul sizin kaç kez başınıza geldi, tek şans tüp bebek mi dediler peki size? Siz yaptırdınız mi DNA hasarı testi …
Guul Prenses23 ilk gebelik boş, ikinci gebelik şans eseri ilerledi fakat başka sebeplerden dolayi 22.haftada erken dogumla kaybettim ve üçüncü gebeligim yine boş. Yani 2 kez başıma geldigi icin tüp bebek merkezine gittim direkt DNA hasar testi yani diger adıyla “halo test” yaptilar eşime. Spermiogram normal görünüyordu ama bu dna testi farkli bisey. Şekil bozukluğu olan spermleri gösteriyor ki eşimin yüksek çıktı. Neyse hal böyle olunca aşılama yapalim dediler yaptik ama tutmadı. Sonra direkt tüp yapalım dedik çünkü bana sorarsan aşılama tamamen zaman kaybi. Ilk tüp denememiz tutmadi ve bu ay ikinci transferim olacak insallah bu kez tutar
Prenses23 Guul ya teşekkür ederim ne güzel anlatmışsın. Peki bu tüp bebek ilkinde başarılı oldu diyelim. Bu süreç ne kadar zaman alıyor transferi tutması devam etmesi vs. Birde fiyatlar bu sene çok artmış diyorlar sizin nasıl şuan
Prenses23 Guul inşAllah bu sefer tutar Rabbim nasip eder inşAllah size de.. peki DNA hasar testi olanlara öncelikle antioksidan ve klomen tedavisi veya mikroenjeksiyon yöntemi ile hasarsız spermi alıyorlarmış. Bunları denemediniz mi ?
Guul Prenses23 yok canim sadece o testi yaptilar ardindan hic bi tedavi uygulamadan direkt aşılama tutmayinca tüpe geçtik
Prenses23 Gokilay07 Ben ilk hamile kaldığımda doktor sağlıklı gebelik diyebilmem için iki gün arayla beta hcg baktırmam gerektiğini söyledi ve artışlarım düzenli değildi ikiye katlamıyordu.. Ve gebelik belirtileri yaşamıyordum kendimi hamile gibi hissetmiyordum. Sonra kahverengi lekem geldi 9 haftaya kadar bekledik bebek oluşmayınca kürtaja aldılar. Sonra ben tekrar hamile kaldım ve bu sefer hemen artışı kontrol etmek için gittim ve yine artış düzensizdi yine boş gebelik oldu. Siz erken gittiğiniz için görmemişsinizdir bu gidişinizde görürsünüz Allah’ın izniyle. Rabbim kimseye yaşatmasın cok zor bir süreç 🤲🏻
Gokilay07 Prenses23 âmin inşallah evet bende bir kere dusuk yaşadım çok çok kotuydu inşallah kavusuruz bebislerimize🙏
Prenses23 Tuqceee33 ben iki kez boş gebelik geçirdim üst üste. Kanda genetik test yapıldı kromozom analizi ve kan pıhtılaşması. Eşime de kromozom bakıldı. Sonuçları haftaya cıkacak . Eşim spermiyogram baktırdı normal çıktı. DNA hasarı da normal çıktı. Bunlar spermden bakılıyor. 500 TL ye yaptırdık ikisini. Doktor ikisi de normal dedi . Kromozom analizi ile kan pıhtılaşması sonucunu bekliyoruz. Rabbim benim gibi bekleyen sizin gibi bekleyen herkese nasip etsin inşAllah 🤲🏻
Prenses23 Tuqceee33 kan pıhtılaşması cıkmış nedeni belli sizinkinin. Ben kan pıhtılaşmasına razıyım. Her gün iğne vurulurum yeterki bi çözümü olsun bebeğim olsun 🤲🏻
Prenses23 Tuqceee33 canım kan pıhtılaşması cıkmış demiştin. Ne yazıyor pıhtılaşma sonucunda. Benimde sonuçlar cıktı da doktor yok diyor anlamadım
Prenses23 zynb_ozkn boş gebelik hemen anlaşılıyor. Ben ikisinde de gebe olduğumu öğrendim iki günde bir beta baktırdım 4. Beta baktırmada hormon seviyesi duruyor iki katına çıkması gerekirken aynı seviyede kakıyor gelişim duruyor yani.