ElifAyhan Öncelikler 38 haftalık hamileyim hanımlar. Hiç bulantı yaşamadım ama son İki haftadır her yediğim ekşi olup midemden çıkıyor. Bebek 3.100 gram bundan sonra bebek gelişimi için zararı olur mu? Bilğili anneler lütfen bilğilerinizi yazın.
Erdeminannesi0219 ElifAyhan Maalesef doğuma kadar bu şekilde devam edecek hamilelerin %90 ında görülen bir durum 😬
derya39ege ElifAyhan Benimde aynı ya 38 im tam of çok kötüyüm nolucak böyle derken burda yazanları görüp yalnız değilmişim diyip rahatlıyorum. Herşey geçici çok şükür bebisler sağlıklı olsun yeter ki.