Anne yanı yatağı sepet beşik tercih ettim vivenseden, gayet güzel görünüyor, biz çok beğendik:) Henüz kullanmaya başlamadık ama ebat olarak da aşırı küçük değil. Uzunca bi süre yatar gibi duruyor. İçerisine de reflü yatağı almayı düşünüyorum. Setin içeriğindeki bana biraz ince geldi açıkçası ama genel anlamda beğendim :)