Öncelikle söyle söyleyim doğum korkulacak birsey degil yazdıklarım sizi ürkütmesin sadece kafasının dikine giden doktorların azızliğine uğradım.😫
41+3de artık gelmeyınce sunnı sancıyla yatışım yapıldı bu arada doğumum Almanya’da oldu ilk dogumumu Türkiye’de yaptım normal oldu. Bundada normal beklıyoruz tabi ama ısrarla gelmıyo kızım 3 gün sunnı sancı verdıler sunnı sancıları hissetmedim ben çok fazla 4 kere verdıler ama hiç dayanılmaz agrılarım olmadı ama nst de tavan çıkıyordu.hergün açılmaya bakıyorlar yok en sonunda ebe alttan muayene ederken bebegın kafasının popoya doğru gittiğini kanala giremediğini söyledi eliyle düzeltmek ıstedı ama dayanamadım bagırdım izin vermedim birdaha yapmasına hastaneyede kkmseyı almıyorlar tek basımayım yarım yamalak Almancayla neyse esıme söyledim doktora söyle ben risk almak istemiyorum kafası arkaya gidiyormuş sezeryan istiyorum. Ama bu çok biliyorlarya doktorlar ebeler illa normal dogurtucaklar hayır bebek anne iyi anormal bir durum yoksa alamayız sezeryana diyip yolluyorlar eşimi. 3ncu günün akşamında sancılarım birden basladı dayanılmaz olmaya ama bu benm kendı sancımdı bellı ebe baktı 3.5 cm açılma var doğuma kuzenım gireceği için aradık hemen ben dayanamıyorum agrılara ebeye epıdural ıstedıgımi söyledim oda bana sankınlestırıcı gibi bir Ağrı giderici yaptı ama sersem gibi yapıyo ınsanı tmm dedi bunu yapalım epıdural için çağırıyorum o arada açılmam 7 cm olmuş dediler yapamayız dpgum başlıyor.bu arada saat akşam 7.30 falan ama sancılar bir anda ıkınma hissiyle gelmeye basladı. Olmuş 10 cm ıkınma hissi ilk dogumumda olmamıştı doktor ıkın dedıkce ıkınıyordum fakat bunda kaka yapma ıstedi gibi öyle bir gelıyorki aman allahım yatı baygın ilaç etkisiyle tüm kuvvetimle ıkınıyorum ama yok ebe dıyo bebegın kafası istedıgımız yerde degıl denemedıgımız pozisyon kalmadı yok Gelmıyor bir taraftan yukardan ip sarkıtmışlar ıkınma gelınce ona asılıyorum yok dediler bu sekılde olmıcak bebegın kafası düzelmiyor sezeryan o an cıldırdım okadar ıstedım yapmadılar. Şimdi sezeryan dedim hemen alın dayanamıyorum hemen ameliyathaneye gıttık ama ben o sırada hala ıkınıyorum deli gibi dedim hemen bayıltın artık hemen bayılttılar gece saat 22.57 de kızım 4.250 kg 57 cm olarak dünyaya geldı ve suan 6 günlük olduk çok şükür sagsaglım kucagıma aldım kızımı hepiniz inşallah sağlıkla alın bebişlerinizi kucağınıza bu doğumum dan sonra ilk doğumum prenses gibiymiş onu anladım 🙈💕💕