sareninannesi_ ya ben önceki gebeliğimde allerset kullandım bana da doktorum gönül rahatlışıyla kullanabilrsin demişti ama ben o bebeğimi kaybettim damak gelişiminde sorun olmuştu 🙁 allersetten midir başka bişeyden midir bilmiyorum ama o gebeliğimden sonra ilaçlarla ciddi anlamda mesafe koydum arama bu gebeliğimde. Şimdiki doktorum alerji ilacı önermiyor mesela. Yeğenimin doktoru da çok tecrübeli bi doktor tablet formunda alerji ilacı içmeni önermiyorum demiş onun doktoru da. Ya çok kötü olmazsan içme olur mu 🙁 şuan soğuk buhar makinasını kullanıyorum uyurken çok rahatlatıyor beni, bikaç damla okaliptus yağı koyuyorum içerisine nefesimi açıyor. Bi yastık fazladan kullanıyorum genzim için sumak suyuyla gargara yapıyorum çok çok iyi geliyor. tavsiye ederim 😊