Alyaa benim doktorum kendi ağzıyla ikili tarama testi yüzde 70 deselerde yüzde 15 lik sonuç verir yaptırmak istersen tabiki yaptır ama ben illa yaptır demiorum down sendromlu cikipta doğumda hiç bir sorun olmayan bebekler gorduk biz dedi ben yaptirmadim sorun varsa zaten ultrasonda ense kalınlığı vs.cikiyo doktorlar anlıyo detayliya girdim 21.haftamda allaha şükür hiç bir problem çıkmadı .eğer kötüde bir sonuç çıkarsa bir doktorla kalmayın derim bi kaç doktor görmeli böyle sorunlarda rabbim hepimizinkine sağlık versin hayırlısı ile kucagimiza almayı nasip etsin😘Canicim