Zey44 benimde küçüğüm 14 yaşında canim valla benimde baya zman Olucna arada su an 14+5 oldum hala hissetmiyorum hareketini gecen hafta dokdora sordum hissetmiyorum diye oda erken daha 3 4 hafta sonra hissedersin dedi bakalim bekliyoz artik kendini hisserdisn diye🤗🤗