KubraSS- Ozlem-kk bende kullanıyorum ama fiyatından dolayı suntalam aldım MDF öneririm ama kendi eviniz ise alabilirsiniz tasinmada suntalam olmuyor
RuzgarsMommy Evet 3 yıldır kullanıyorum retro modellerden sehpa yemek masasi vs de aldim vivense den memnunum
Ozlem-kk RuzgarsMommy şu an indirim varmış fiyatları aşırı uygun tv ünitesi almayı düiünüyorum ama uygun fiyatları biraz düşündürdü.Sizde mi uygun bi fiyata almıştınız piyasaya göre tabi