Akinci2 Kızlar 36+4haftaligim bugün araştırma Hastanesi'ne gittim ve doppler çekildi bebeğimin karın çevresi biraz küçukmüş haftaya muayene için gün verdiler sizce kötu birşey mi başka bir doktora gitmelimiyim yardım lütfen
Tugraninannesi Akinci2 doğumdan sonra normale dönüyor benim bebeğin de kafası bir hafta önce büyük gözüküyor dedi dr bende korkmuştum komşumun çocuğunun kafası 3 hafta önde gözüküyor muş doğumdan sonra kafası çok büyüktü bi sürü dr a götürdük normale döner demişler çocuk 2 yaşına gelince normale dönmüş