Barbiel ben 40 yaşındayım ve ilk hamileliğim. İş hayatında da stresli bir dönem geçiriyordum ki, iki kez kanamam oldu. Düşük tehlikesi yaşadım.İkili taramada yaş riski çıktı. Nipt testi yaptırdık ve şükür atlattık. Detaylı ultrasonda çok iyi geçti. Şuan kızım 1200 gram ve her şeyi sağlıklı ilerliyor. Şükür bizi bırakmadı diyorum 😌 sizin nasıldı bu süreç?