Merhaba hanımlar 14+1 gebeliğim var dün doktoruma sırtımda ve kuyruk sokumumda çok ağrı oluyor üzerine oturamıyorum sağa sola dönemiyorum rahatlıkla ddm oda bel fıtığımın olabileceğini , göbüş büyüdükçe o kısımda kireçleme yada dengeyi sağlamak adına kemikleşme yapabileceğini söyledi magnorm 365 mg ilacını verdi sizler arasında bu ilacı kullanan var mı ?