ebncrabia Arkadaşlar tansiyonum 16-9. Çok korkuyorum yeni üç gün oldu doğum yaoali bu durumu yaşayan var mı normalde yükselmesi ge elikte de yüksek olmadı ikiz gebelikti benim lütfen yaşayan varsa yazzsin alfamet ilaç aldım ona düşer
brnr09 ebncrabia canım panik olma biraz sakin ol. İstersen doktorunu ara ya da acile gidebilirsin. Çok büyük sorun olmayacaktır diye düşünüyorum ama mutlaka bir doktorla görüş. Kendini sakinleştirmeye çalış. Bir de bileklerine soğuk su uygula. O da iyi gelir. Ensene de soguk su uygula. Nabzın nasıl bu arada?o da yüksektir muhtemelen. Soğuk uygulama iyi gelir genelde