Busra-0811 Kızlar çocuk dusunuyoruz klomenin ilk denemesinde gebe kalamadım femera istiyicem doktorumdan sizce femera ise yarar mı yoksa klomene mi devam etmeliyim🥰
zynb_ozkn Deletedmom328 ama bu ilaçlar hamile kalmadan yani hamilelik planlıyorsanız başlıyorsunuz hamileliğin 3.ayında bırakıyırsunuz bebeğin beyin gelişimi ve sağlığı için yani gebelik için değil
Ftrhn Busra-0811 bir kere kullandım o ay adet oldum ama ikinci ayda etkisini gösterdi Allah’ın izniyle canım
Busra-0811 Kuzeymiraa aminn🤲🏻klomen kullanıyorum ama femeraya gecsem femerada klomende aynı etkide degil mi farkı nedir
Mormenekse34 Femara, sebepsiz gebe kalamama olunca kullaniliyor mu? Yumurtlamamda problem yok gorunuyor
Kuzeymiraa Busra-0811 femara da klomen tedavisi olarak geçiyor diğer etkilerini bilmiyorum malesef 🤦🏻♀️
Deletedmom399 zynb_ozkn bu ilaçlar sebepsiz infertilite yani sebepsiz gebe kalamama durumlarında kullanıyor. Bebegin beyin gelişimiyle ve sağlığıyla en ufak bir bağlantısı yok. Ayrıca gebe kalınınca ilaçlar zaten bırakılıyor. Siz karıştiriyorsunuz.
Deletedmom328 zynb_ozkn bunlar yumurta büyütücü ilaç canım senim dediğin folik asit onu tabiki kullandım kullanılması lazım
Buselensi Busra-0811 1hafta klomen kullandım 1 kerede catkatma iğnesi vuruldum haftanın sonunda 2 ay sonra hamile kaldım