yamannil Merhaba sevgili anneler ve anne adayları 😊 2. Sezaryeni olan anneler süreciniz nasıl geçti aynı yerden mi kestiler , çok ağrı oldu mu, deneyimlerinizi paylasirsaniz çok sevinirim 😘
Zekzek İki sezeryan oldum Eylül’de 3.yu olacağım inşallah aynı yerden kesi yapıyorlar eski kedinin kabarık kısmını kesip ip gibi çıkarıp atıyorlar 2.sinde uyusmadigim için biliyorum 😣 şimdi inanılmaz korkuyorum genel istiyorum ama yapmayacak doktorumm sanırım Rabbim sağlıkla kirtarsin hepimizi insallah
Zekzek İlkine gote ikincide daha çabuk toparlandım ne baş ağrım ne bel ağrım olmadii ama ameliyat esnasında hissettim
FNuribrahim Nasıl hissettiniz ya ayın 29 na ikinci kez sezeryan olacagım zaten cok korkularım var ıkıncısınde uyusmuyormu yanı