Merhaba kızlar ben 33+3 deyim yürek yemiş gibi hiçbir şey sürmedim göbeğime bacaklarıma bir ara vazelin sürüyordum bıraktım sonra geçtiğimiz cumartesi aynaya bir baktım ki ne göreyim bacaklarımda çatlaklar göbeğimde birkaç çizgi çok üzüldüm bio oil diye bir yağ var arkadaşım önerdi gittim onu aldım cumartesi gününden beri sürüyorum ama çok üzgünüm geçmeyecekmiş gibi geliyor sanki göbeğim de arttı gibi henüz yeni hamile olanlara ve daha erken haftalarda olanlara tavsiyem beklemeden muhakkak bir şeyler sürün şuan psikopat gibi gidip gidip bakıyorum.