Myminik Merhaba hanimlar. 11+6 yız. Bu gün doktor emin diğil sadece kiza benziyor söyledi. Sizce cinsiyyet yanılması ola bilir bu haftada? Kimsede böyle durum yaşanib? Ya kizim olucak?😍
izmirlih35 Myminik 5.5 haftada kesin olur. Benim 12de kız dediler 13 te erkek ondan kesin değil küçükken
Kasimannesi38 Myminik kesinlikle yanılma var çok küçük hafta hem şuan bana 14 haftalıkken kız dedi sonra erkek emin değilim dedi şuan 16 haftalık oldum hala net değil 🙄
8152 @Myminikbana da o haftalarda kıza benziyor dedi ama 16ci haftamda tekrar gittim kesin erkek dedi
Balkupu Bana da 11+4 de kız dedi 15+6’di sanırım erkek olduğunu anladık. Kaptırma kendini canım Rabbim hayırlısını nasip eylesin inşAllah🙏🏻
Esma98 Bize de 11+5 te kıza benziyor denildi. 15.hafta da net erkek olduğunu öğrendik .kendimizi kız annesi babası moduna alıştırmıştık. Şimdi oğluşumuzu bekliyoruz 💙😇O yüzden en iyisi birkaç hafta daha beklemek
Lamia65 Myminik Merhaba canım burda 12 haftalik.Biraz daha beklemen gerek.Cinsiyeti tam oluşsun diye.