Sermec27 gulcingulcin canım hiç mi ya neden doktora gitmiyorsun günde en az 10 kez hareket hissetmelisin ben 37+3 te 3 saat boyunca hareket etmemişti ben bebeğimi kaybettim neden beklıyorsun canım 😔
Sevgigursoy gulcingulcin bende 37 deyim ama geçen hiç hissetmedim kahve içtim çikolata yedim salladım karnımı biraz saniyelik hissettim doktoruna gittim ultrasonda ellerini falan oynatıyor ama ben hissetmedim akşam normale döndü hssetmeye başladım
gulcingulcin Sermec27 Yaa öyle mi çok üzüldüm ☹️ Karnımda her zamanki gibi ağrılar hareketlilik var ama tekme vurma gibi hareketleri olmadı.Ben de yeri daraldığı için olabilir diye düşündüm
Sermec27 gulcingulcin hareket varsa sıkıntı degıl en az 10 kez hareket hissetmelisin eger yoksa Allah korusun ben bebeğimi kaybettim 😔
gulcingulcin Sermec27 Bir hareketlilik vardı ama vurma değildi sabahtan beri.Çok şükür şimdi hareket etmeye başladı.Sizin için çok üzüldüm bu durumu ne zaman yaşadınız şuan tekrar hamile misiniz
Sermec27 gulcingulcin 3 ay önce hamıle degılım su an 😔 Allah tekrardan nasıp eder inşallah size de bebeğinizi sag salım kucagınıza almayı nasıp eder inşallah dikkat edin 🤲
gulcingulcin Sevgigursoy Yeri daraldığı için mi oluyor aceba.Benim de az önce hareket etmeye başladı çok şükür 😊
Eliftmzkrkmz gulcingulcin hıckırırken ritmik oluyo ve hafif hopluyo yani biz nasıl hıçkırıyosak öyle düşünün