Minikow teşekkür ederim🙏🏻🙏🏻 1 haftadır test yapıyorum 9unda yumurtlama günü olarak gösteriyordu uygulamalar, adetim düzenli olduğundan .. o gün C’ye yakındı ama tam anlamıyla aynı değildi.. ondan sonraki günden bugune kadar daha silik devam etti☹️ acaba 9u gecesi ya da testi yaptıktan sonra mı yumurtladım da testte denk gelmedim? ilk defa bu ay bu testi yapıyorum☹️