Merhaba hanımlar benim bu aralar çok şişkinliğim oluyor özellikle akşama doğru karnım taş gibi oluyor 17+5 günlüyüz . Böyle sıkıntılar yaşayan var mı birde bu şişkinlikle beraber sol tarafım sırtıma doğru ağrıyor nefesim daralıyor . Böyle durumlar normal mi ya da çok yiyorum bn ondan da olabilir mi