Oozade Merhabalar 8+2 haftalığım bugun farkettim. İki göğsumun arasında beze gibi şişlik olmuş sizlerde olan varmı acaba gebelikle ilgili mi
zuzu92 Oozade merhaba bende 29+4 hamileyim. Aynı şeyi yaşıyorum bu sabah uyandım taş gibi şişlik iki göğsümün arasında sağ sola dönerken biraz acıyor . Siz bununla ilgili doktora gittiniz mi? kendiliğinden mi geçti acaba ?
Sare07 Gebelikle ilgili değildir daha çok erken gebeliğiniz. Yağ bezesi falanda olabilir ama aksatmayın doktora görünün.