AdakAybike Hamileliğimin daha başındayım 7. Haftanın içerisindeyim. Bugün öğlen saatlerinde pembemsi bir akıntı geldi ama daha sonra olmadı. Bu neden olur? Bu tarz durumlar hamilelikte normal midir?
Mom9272 AdakAybike bu tarz kanamalar her zaman ciddiye alınmalı ihmal etmeyin ve doktora gidin herkeste farklılık gösterir
Babyy1S AdakAybike benden de çok az geldi ondan once kahverengi akintı olmustu bittikten snra pembe akıntı geldi bi seferlik oldu doktora sordum onemli değil demisti sağlıklıyz şuan şüpe olusturuyorsa gidin derim
AdakAybike Mom9272 doktoruma söyledim takibe alalım dedi ilaç Verdi çarşamba günü kontrole gideceğim tekrar
Gebegunlugu Bende 8 haftamdayim açık kahverengi akıntım var doktoruma söyledim progestan 200 ml hap yazdı suan kullanıyorum azalma var cok şükür rabbim kuccagmza almayı nasip etsin🙏
AdakAybike Gebegunlugu amin amin inşallah bana da o haptan yazdı bide proluton depot 500 mg iğne yazdı o iğne de haftada 1 yapılıyomuş
AdakAybike Babyy1S aynı sizin gibi 1 sefer oldu başka olmadı doktor ilaç verdi çarşamba günü gideceğim kalp atışını duyarız demişti inşallah duyarız Rabbim sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin inşallah
AdakAybike Tugce1803 çok teşekkür ederim doktorum ile görüştüm ilaç verdi çarşamba günü kontrole gideceğim