Yagmurunbebegi Bebegim şu an 4 aylık. Evimde boş oda olmasına rağmen bebek odası yapmadım. Odada sadece bebeğimin dolabı var. Beşiği ise yatak odamizda. Şu an bebek odası yapmak bana gereksiz geldi. Kendi odasına geçecgi zaman yaptıracağım inşallah. Zaten en az iki sene odayı kullanamayacak . Alacağınız yatak ya da beşik bebek odasında durmayacak. Şu an odamizda dolabı ve benim diğer eşyalarım var.