Merhaba. 35+5 hamileyim bebegim son iki aydir gelişimi sınıri aştı. Şuan maşallah 3400 kg dedi doktor. Yurtdisindayim 26.6 randevu aldım hastaneye kayit icin. Belki öğünde doğar belkide suni sanci teklif edebilir hastane dedi doktor. Sezeryani burada oldugunca soğuk bakiyolat isterse 5 kilo olsun bebek. Simdi yaklasik 1 haftadir günde 1-2 kere ishal oluyorum afedersiniz. Aksamlari alt karnim kasık bölgelerine bicak saplaniyor sanki sertlesiyo orasi farkindayim kafasi bastiriyo. Ve üst sag ic bacagimq kramp giriyo yurumeme engel oluyor. Acaba belirtiler başlamış olabilirmi?