emineserkan2020 Hayatımda hiç ummadığım kadar kötü şeyler oluyor, olumsuz etkilenmemeye çalışıyorum 32. haftadayız… her şey yolunda bebeğim şükürler olsun iyi. Bir yandan zamanın geçip doğmasını istiyorum, bir yandan doğduktan sonra hayat nasıl olacak endişesi var, bir yandan da hamileliğin tadını çıkarmak istiyorum 😔 Allah yardımcımız olsun zor zamanlar hepimiz için