Arslaan_-_68 evet bende önceden vardı fıtık hamileliğimde bel bacak ağrım uyuşması çok oluyo doktoruma zaten söylemiştim söylemek gerekiyormuş ona göre doğuma karar vermek için 34.haftamda beyin cerrahına gönderdi fıtık için o doktorda emar istedi benim eski emarımda elimde değil malum şimdide çekilmek zararlı o yüzden doktor normal doğum da zorlanmadan dolayı fıtığın patlayabilir ani birşey olabilir bunun riskine giremeyiz dedi bebeğe birşey olmaz ama sende hasar bırakabilir dedi bende kendimi o riske atmak istemedim hayırlısı buymuş demekki sezaryan olucam o yüzden bence sizde doktorunuza söyleyin haberi olsunki ona göre doğuma karar verirsiniz milletin dediklerine bakmayın banada diyolardı